afwijzend beleid Unigarant standaard?

30 juli 2011

In 2010 sloot ik een opstalverzekering af via de ANWB bij Unigarant.
Korte tijd daarna kreeg ik een dubbele lekkage aan de cv leiding.
Hoewel deze schade onder de dekking viel, wees Unigarant in de eerste instantie de claim van ruim 700 euro af.
Met een heel flauw argument:Ik had niet GENOEG schade opgelopen aan mijn woning!!
Terwijl ik als verzekerde volgens de voorwaarden alles moet doen om zoveel mogelijk schade te voorkomen! Wat ik ook heb gedaan,direct een monteur laten komen en een noodvoorziening laten uitvoeren.
Gelukkig beschik ik over enige juridische kennis om dat zelf op te lossen.
En tot mijn verbazing kreeg ik toen wel alles vergoed!
Mijn conclusie is:Unigarant wijst standaard een claim af,en wacht dan eerst de reactie af.Laat men het er bij zitten,dan kun je fluiten naar je geld.
Ik heb over deze zaak ook een klacht ingediend bij de ANWB,maar heb daar nooit een reactie opgekregen,wat mij erg tegenvalt van de ANWB.want uiteindelijk zijn zij toch de tussenpartij waar ik de polis heb afgesloten.
Ik had van de ANWB wel een betere dienstverlening verwacht.

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts