Centraal Beheer ballentent van de bovenste plank

19 april 2019

In 2018 is de verzekerde overleden, vervolgens hebben we Centraal Beheer verzocht de uitkering aan de nabestaande van lijfrente polis over te maken.
Dat blijkt een regelrechte ramp te zijn, want je krijgt elke keer iemand anders aan telefoon, ze vertikken om door te verbinden naar de vorige contact persoon en zo doe je elke keer het zelfde verhaal. “doorverbinden is niet onze manier van werken” zeggen ze….

Gesprekken van 30 minuten zijn geen uitzondering, maar zonder enig resultaat.
Vanaf 1 maart 2019 en het laatste contact was op 11 april 2019 met:
L.B.==> telefonisch op zijn verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie
R. vd H. ==> telefonisch op zijn verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie
R.v.d. K. ==> telefonisch op zijn verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie
Mevr. S. ==> telefonisch op haar verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie
E.G. ==> 11 april telefonisch op zijn verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie. Het is te gek voor woorden hoe deze ballentent werkt, zonder enig oog/oor voor het belang van de klant!

Fam. Wolswijk

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts