je krijgt het voor je kiezen bij Ohra

26 april 2012

Onderwerp OHRA laat verzekerde in de kou staan, ondanks 100% verzekering: Sinds jaren heb ik daar een verzekering afgesloten met een vergoeding van 100% tot maximaal 750 euro; dit is altijd goed gegaan. Mijn tandarts heeft zijn prijzen dit jaar aangepast, dit wil zeggen de prijzen van vorig jaar, welke vastgesteld waren en daarop gold alleen de inflatie correctie. Op een door mij ingediende tandarts rekening als voorbereiding voor een kroon van 151 euro vergoed de Ohra nu opeens 34,75 niet. Van de volgende rekening van 350 Euro krijg ik ruim 115 euro niet vergoed.

Ik heb daarover een klacht ingedient bij de Ohra welke zij resoluut van de hand wijzen, zij zeggen dat de tandarts zijn prijzen teveel verhoogd heeft. De polisvoorwaarden in 2011 waren precies dezelfde als dit jaar, ik heb dit nagekeken in de polis. Het blijkt dat de Ohra een zeer onbetrouwbare partner is. De heer Barnasconi heeft in een interview gezegd: De NMT wil niet dat de verzekeraars met hun maximumvergoedingen op de stoel van de tandarts gaan zitten. De tandartsen en zorgverzekeraars gaan praten over het afschaffen van bijbetalingen. Dit is echter niet gebeurd!                                          Inmiddels heb ik mijn verzekering bij de Ohra opgezegd, ik ga er vanuit dat veel meer klanten zicht ook terug zullen trekken, niemand wil door zijn verzekering -waarvan hij denkt tegen een hoge premie alles afgedekt te hebben- bedrogen worden. Ik roep ook iedereen die ook dergelijke problemen ondervindt dit te doen. Het heeft geen enkele zin je voor een hoog bedrag te verzekeren en vervolgens met een klein bedrag uit te laten betalen. Het is jammer dat er voor deze problemen al een lange tijd geen oplossing is en de zorgverzekering het hele probleem neerlegt bij de verzekerde. Inmiddels heb ik ook de NMA en NZA op de hoogte gesteld en een klacht neergelegd bij de rechtsbijstand verzekering en de geschillen comissie Het is echt nodig dat de zorgverzekering zijn standpunt aanpast!

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts