Kifid maffiabende

13 juli 2018

Al eerder heb ik mijn onvrede geuit over het Kifid en over een secretaris. Hij deed 4 maanden niks met mijn dossier! Hij was het gewoon vergeten en nu moet ik hem constant vragen om het online dossier bij te houden anders laat hij dat ook sloffen. Hij heeft een Chinese (?) achternaam van maar drie letters, wie weet hebben andere consumenten ook klachten over deze nonchalante meneer uit het Verre oosten.
Hij heeft tijdens de behandeling van mijn zaak duidelijk meermalen overleg gehad met de verzekeraar om hem openingen te geven om een lager schade bedrag te kunnen uitkeren en hij beschermt nota bene de verzekeraar terwijl die juist tekort is geschoten.
Mijn zaak moest afgelopen 4 april door de geschillencommissie worden behandeld. De termijn waar binnen je de uitspraak mag verwachten is 90 dagen zeggen de reglementen van het Kifid. Dat duurt dus een eeuwigheid bij die schildpadden daar! Let wel: de zaak is dan al door de commissie behandeld en moet dan alleen nog maar op papier worden gezet!
Ik heb hierover gemaild en de secretaris schreef dat hij zou proberen binnen 6-8 weken met de uitspraak te komen. Vervolgens schreef hij dat het niet was gelukt.

Op de laatste dag van de termijn van 90 dagen, kreeg ik weer een mail, dat ook deze termijn niet werd gehaald.
We zijn nu dus 14 dagen verder na afloop van de termijn van 90 dagen en de secretaris ‘verwacht’ nu nog eens 14 dagen nodig te hebben.
Het is werkelijk ongelofelijk hoe je door dit zooitje zelfingenomen paljassen wordt beetgenomen.
Zelf zit ik al jaren in de rommel, omdat ik nog geen schadebedrag uitgekeerd heb gekregen.
Het Kifid vindt dat ze zo goed uit het klanttevredenheidsonderzoek komen maar dat is vooral hun eigen onderzoek! Ze houden zich niet aan zelfgestelde regels en laten de consumenten barsten. Ik heb gemanipuleerde stukken gezien, het rammelt en bedriegt aan alle kanten, behalve hun vriendjes van banken en verzekeraars! Regelrechte boevenbende, anders is het niet!

M. van B. Hattemerbroek

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts