Klantbelang voorop bij Delta Lloyd.

13 oktober 2013
Drie maanden geleden is er bij mij ingebroken. Ik heb de zaak meteen bij Delta Lloyd gemeld maar er gebeurde niks. ik heb wekenlang moeten wachten en uiteindelijk na veel telefoontjes kreeg ik pas een maand na de inbraak een expert op bezoek van CED Brandvaria. In zijn ‘expertise’-rapport haalde gemiddeld overal 100 euro vanaf. Van een spaarpot waar ik 100 euro in had gespaard werd met een mooie penbeweging  voor het gemak gemaakt.

Mijn schade was 2700 euro terug maar volgens de expert was het na zijn pennenstreken nu nog maar 1699 euro!! Vervolgens keek hij in mijn huis rond en zei: u bent ook onderverzekerd! Moet je weten dat ik deze verzekering 5 maanden eerder nog naar een hogere verzekerde som had laten aanpassen. Ik zou dus volgens meneer nu 6000 euro onderverzekerd zijn. Het uiteindelijke uit te keren bedrag werd daardoor niet 1699 euro, maar 1299 euro!

Toch knap gedaan van Brandvaria Ik ben zowat al mijn spullen kwijt en hier koop ik een fractie van de gestolen goederen van terug. Ik voel mij een oor aan genaaid door zulke experts! Delta Lloyd voert het keurmerk klantgericht verzekeren, dat moet dan waarschijnlijk dáármee te maken hebben..;-(

 

J.M. van Asselt

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts