Klantbelang voorop bij Delta Lloyd.

13 oktober 2013
Drie maanden geleden is er bij mij ingebroken. Ik heb de zaak meteen bij Delta Lloyd gemeld maar er gebeurde niks. ik heb wekenlang moeten wachten en uiteindelijk na veel telefoontjes kreeg ik pas een maand na de inbraak een expert op bezoek van CED Brandvaria. In zijn ‘expertise’-rapport haalde gemiddeld overal 100 euro vanaf. Van een spaarpot waar ik 100 euro in had gespaard werd met een mooie penbeweging  voor het gemak gemaakt.

Mijn schade was 2700 euro terug maar volgens de expert was het na zijn pennenstreken nu nog maar 1699 euro!! Vervolgens keek hij in mijn huis rond en zei: u bent ook onderverzekerd! Moet je weten dat ik deze verzekering 5 maanden eerder nog naar een hogere verzekerde som had laten aanpassen. Ik zou dus volgens meneer nu 6000 euro onderverzekerd zijn. Het uiteindelijke uit te keren bedrag werd daardoor niet 1699 euro, maar 1299 euro!

Toch knap gedaan van Brandvaria Ik ben zowat al mijn spullen kwijt en hier koop ik een fractie van de gestolen goederen van terug. Ik voel mij een oor aan genaaid door zulke experts! Delta Lloyd voert het keurmerk klantgericht verzekeren, dat moet dan waarschijnlijk dáármee te maken hebben..;-(

 

J.M. van Asselt

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts