Nog steeds puinhoop bij Anderzorg

23 mei 2013

Klachten indienen bij Anderzorg werkt werkelijk voor geen meter! Als ik naar eerdere klachten op deze website kijk zal het ze écht een rotzorg zijn, ze hebben overal maling aan.

Bellen tegen 15ct per minuut plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon…. er is nog één wachtende voor u, de wachttijd bedraagt ongeveer 1 minuut.

Dit hoor je elke keer en elke keer hang je minimaal 20 minuten in de wacht. En bén je dan aan de beurt, dan is er écht geen “bedankt voor het lange wachten” hoor….

Ik heb tot nu toe 2 klachten ingediend (2010 en 2013) maar in beide gevallen heb ik nooit meer wat vernomen. Vandaag dan maar weer eens erover gebeld. 27 min en 32 sec in de wacht (met de bekende 1 wachtende voor u melding): verbinding verbroken.

Nog een keer gebeld en dit voorval en al het andere uitgelegd. Reactie:”ik vind het spijtig dat u niet tevreden bent over onze SERVICE (ja écht) en u kunt altijd opzeggen.”

De “you don’t like it? Get the fuck out!” policy. ‘Goede zorg en online gemak’, daarmee adverteren ze. De praktijk is ellende en ergernis. Ik betaal liever meer voor écht goede service.

Anderzorg: Ik ben daar weg, eind 2013!!

Dhr. Kotey

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts