ook SNS is ‘glashelder’ als het om glasbreuk gaat

13 juli 2011

Op 27-06-2011 ben ik in de gang gevallen, en heb daarmee 1 van de 9 ruitjes van onze voordeur gebroken. Op 28-06-11 heb ik dat gemeld bij de SNS-bank.
later die dag werd ik teruggebeld door Interglas dat er een glaszetter langs zou komen om te kijken wat voor soort glas er in de deur zit, en het te repareren. Het glas blijkt echter niet meer verkrijgbaar te zijn, en de enige oplossing is naar ons inzien ( en dat van de glaszetter)om alle 9 ruitjes te vervangen, omdat geen gezicht is om er 1 ander ruitje in te zetten. De Glaszetter zou contact opnemen met interglas om daarvoor toestemming te vragen (leek hem geen probleem), nu wil interglas dit niet vergoeden, en vindt dat we genoegen moeten nemen met 1 ander ruitje, of dat zij 1 ruitje vergoeden en wij de rest zelf moeten betalen…
Ook al zouden ze gelijk hebben omdat het zo in de polisvoorwaarden staat, dan vind ik dit tóch een glasheldere manier van verzekeringsmanipulatie.

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts