Lengkeek expertise liegt op website

mei 14, 2022

de vakantie van de expert is belangrijker dan de schade bij de klant


De meesten zal het wel bekend zijn dat we in Beusichem afgelopen oudjaar te maken hadden met een vuurwerkbom. De muur van mijn monumenten-woning is toen ontzet geraakt. Deze schade heb ik bij mijn opstalverzekeraar gemeld, die toen een expert van Lengkeek stuurde.


Dat liep meteen al niet lekker, want deze man begon direct al te ontkennen dat hij geen verband zag tussen de schade en de vuurwerkbom. Ook betwistte hij de grootte van de schade aan de ramen, die vergeleek hij zonder reden met andere woningen.


Al met al totaal geen goed gevoel bij deze Lengkeek expert, maar toen ik de Schadecoach inschakelde kwam er vreemd genoeg ineens een tweede expert bij. Je zou denken dat het dan wel sneller zou gaan, maar niet dus!


Meer dan een maand geleden (op 12 april) stuurde Schadecoach een begroting aan de expert, maar die reageerde eerst gewoon niet. Pas na 17 dagen (29 april) stuurde die een mail met de mededeling dat hij zo spoedig mogelijk zou reageren, maar tegelijk schreef hij dat hij van 30 april t/m 8 mei met vakantie ging.

Nu is er na 8 mei alweer een week verstreken, maar ik zit dus nog steeds op een reactie te wachten en ondertussen is er uiteraard niets geregeld.


Ik heb even zitten kijken op hun website, daar schrijft Lengkeek duidelijk dingen die op gespannen voet met de waarheid staan: "Onze klanten staan centraal in alles wat we doen. Daar gaan wij voor. Daar staan wij voor! Onze organisatie werkt snel". Ze schrijven ook dat betrokkenheid een van hun kernwaarden is. 


Ik heb het gemerkt ja, eerst aan zichzelf denken en de klant kan fijn wachten want vakantie gaat vóór. 

Ze liegen er óók glashard over dat ze zogenaamd onafhankelijk zijn.  Ze schrijven op hun site: Lengkeek is wendbaar én onafhankelijk.


Daar is natuurlijk geen sprake van. Zoals zoveel grote expertisebureaus is Lengkeek economisch geheel afhankelijk van verzekeraars. Als ze vanaf vandaag geen opdrachten daarvan zouden ontvangen, zouden ze de toko meteen wel kunnen opdoeken. 


Lengkeek: ga je schamen en haal de leugens van je website en ga doen wat je belooft: snel werken!


E. van de H. - Beusichem

.

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: