Nedasco één grote ramp als je schade hebt

nov. 26, 2021

Mensen, pas vreselijk op als je er achter komt dat je bij Nedasco verzekerd blijkt te zijn!  Uiteraard gaat alles goed als geen schade claimt, dan kun je fijn ieder jaar premie betalen. Maar als je een keer een schade bij deze club aanmeldt, dan merk je vanzelf wat voor ballentent het is en dat ze je bewust laten stikken. Er wordt niet gereageerd, ook niet na herinneringen, het is werkelijk onvoorstelbaar! Als ik het zelf niet meemaakte zou ik het niet geloven.


Ik heb een fikse waterschade gehad, en dan komt eerst een expert die zich heel vriendelijk voordoet, maar die later onbereikbaar is omdat hij nog niet eens een visitekaartje heeft achtergelaten. Meteen hadden we er al geen goed gevoel bij, maar later hoorden we dat het bedrijf Dekra een verlengstuk is van verzekeraars. Dus ook opgepast voor Dekra, die werken niet anders dan voor hun opdrachtgevers, zogenaamd onafhankelijk, maar dat is een leugen want ze zij economisch 100% afhankelijk van hun broodheren en dat zijn dus alleen maar verzekeringsmaatschappijen.


Toen ik een contra expert nam, bleek dat de expert van Dekra ineens niet meer bevoegd was om aan mijn dossier te werken, toen kwam er een andere expert. Die wilde op zijn beurt weer opnieuw mij komen bezoeken, terwijl de regels nu met Covid juist strenger zijn geworden. Gelukkig heeft mijn contra expert dar een stokje voor gestoken, maar je kon uit alles opmaken dat de DEKRA expert met alles tegenwerkte in plaats van het tegenovergestelde. Heel irritant zoals die zich tegenover mijn contra expert opstelde.


Met pijn en moeite werd het schadebedrag vastgesteld, althans voor mijn opstalschade. Het duurde eerst al eeuwen voordat ik een schadevergoeding van Nedasco kreeg, maar voor de inboedelschade heeft mijn contra expert Nedasco al drie keer aangeschreven maar ze regelen verder niks en gaan nergens op in. Ik schiet dus geen steek op met ze, je voelt je compleet een stuk vuil, en dat terwijl je ook al de ellende hebt van een schade.  Juist dán heb je een partij nodig die er voor je is, maar daar hoef je met Nedasco dus niet op te rekenen.


Gelukkig heb ik Schadecoach die het voor me opneemt, maar ook bij Schadecoach laat Nedasco het er gewoon bij zitten. Ze komen niet eens met smoezen, deden ze dat maar, nee, ze reageren gewoon niet! Mijn schade dateert van 4 juli 2021, we zijn nu bijna zeven maanden verder en nog steeds moet Schadecoach verzoeken om mijn inboedelschade af te wikkelen. Wegwezen daar is het enige dat ik je kan aanraden! Dat dit allemaal straffeloos kan gebeuren, daar was ik nog het meest verbaasd over! Maar ondertussen niet meer, want ik heb de reviews op Google gelezen over Nedasco, en dan blijkt dat het beleid is van deze bandieten om gedupeerden van schades met een kluitje in het riet te sturen.


Ondertussen hebben we via Schadecoach eindelijk een reactie van Nedasco gekregen. De schadebehandelaar is Sandra S., die heeft de hele schade afgewikkeld. NIET afgewikkeld kun je beter zeggen,  want mijn inboedelschade is nog steeds iet geregeld. Schadecoach heeft daarover al drie vier keer aan de bel getrokken, maar deze dame gaat nergens op in. Dat is een slechte zaak van Sandra, want uit haar profiel op Linked-In blijkt dat ze al bijna 30 jaar in het verzekeringsvak zit, ze weet dus precies waar ze mee bezig is. Maar in plaats dat ze eindelijk doet wat ze moet doen, probeert ze met aantoonbare leugens en suggesties, dus tegen beter weten in, af te dingen op de kosten van Schadecoach. Precies dezelfde praktijken als waarover de klagers op Google ook al klagen. Nu wordt ik dus door de misselijk makende praktijken van deze Sandra S. bij Nedasco, met onverwachte kosten voor mijn contra expert opgescheept, terwijl die kosten volgens de wet door Nedasco betaald moeten worden. Maar nee, Sandra komt met smoezen die ze uiteraard niet kan onderbouwen en waarvan ze weet dat die niet eerlijk zijn en ze matigt zichzelf aan dat ze het normale uurtarief van Schadecoach wel kan verminderen, en ook het aantal uren die mijn contra gewerkt heeft. Dat zouden ze bij haar moeten doen!


Sandra, je bewijst jezelf en je werkgever geen dienst als je de boel zó loopt te verzieken als jij in ons dossier doet, tegen beter weten in. Je moest je diep schamen om zó het vertrouwen van de mensen te beschamen! Verzekeren is bij uitstek een zaak van vertrouwen, maar de manier waarop jij de zaken (niet) regelt is schandalig.


Ik waarschuw de lezer uit de grond van mijn hart: ga bij Nedasco weg als het nog kan, want als je eenmaal een schade hebt is het te laat! Kijk vooral goed op Google bij de reviews, ik ben de enige niet en nu moet ik dus naar de rechter, alleen om Nedasco te dwingen dat te doen wat ze hoort te doen: een schade regelen!




Lonneke  D.   Eelco S.  -   Wijk bij Duurstede









02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: