Aegon-dochter Spaarbeleg misleidde klanten en moet schadevergoeding betalen

27 juli 2011

Op de website  Rechtspraak.nl is vandaag de uitspraak te lezen van het hoger beroep dat Aegon had aangetekend inzake de Spaarbeleg actie.

Hoe Aegon zichzelf ‘legaal’ heeft verrijkt door hoge premies te berekenen wordt in de uitspraak als onredelijk beoordeeld.

Het toont weer aan dat verzekeraars eigenlijk maar één doel hebben, namelijk zo veel mogelijk te verdienen aan hun verzekerden.

Aegon meldde volgens de berichten in de krant dat ‘ er beter gecommuniceerd had moeten worden maar dat de communicatie sindsdien sterk is verbeterd’. Je zou het ook anders kunnen zeggen, hoewel dat natuurlijk geen verzekeraarsterminologie is:  Nu men er achter is gekomen dat we in de kleine lettertjes legale diefstal gepleegd hebben doen we nu alsof we ons ietsje vergist hebben…..

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts