stuur vooral de correspondentie mee als u ons om advies vraagt! Lees verder:

aug. 15, 2011

Het komt vaak voor dat ons orgaan om advies wordt gevraagd wanneer men van de verzekeringsmaatschappij een afwijzing heeft ontvangen en dat men dan de kwestie maar summier beschrijft.

Ook wordt de correspondentie niet meegezonden die in de kwestie voorligt. Tóch verwacht men dan dat wij een inhoudelijk oordeel over het geval kunnen geven. Dit is natuurlijk niet mogelijk.

Die situatie is te vergelijken met de keuring van een auto waarbij het niet toegestaan is om onder de motorkap te kijken!

Dus stuurt u ons altijd de afwijzingsbrief van de verzekeraar, de polisvoorwaarden en het schade-aanmeldformulier toe, en eventueel een expertiserapport als dat aan de orde is.

Alleen dán kunnen we zien of de verzekeraar (on)-terecht heeft gehandeld !

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: