Het komt vaak voor dat ons orgaan om advies wordt gevraagd wanneer men van de verzekeringsmaatschappij een afwijzing heeft ontvangen en dat men dan de kwestie maar summier beschrijft.
Ook wordt de correspondentie niet meegezonden die in de kwestie voorligt. Tóch verwacht men dan dat wij een inhoudelijk oordeel over het geval kunnen geven. Dit is natuurlijk niet mogelijk.
Die situatie is te vergelijken met de keuring van een auto waarbij het niet toegestaan is om onder de motorkap te kijken!
Dus stuurt u ons altijd de afwijzingsbrief van de verzekeraar, de polisvoorwaarden en het schade-aanmeldformulier toe, en eventueel een expertiserapport als dat aan de orde is.
Alleen dán kunnen we zien of de verzekeraar (on)-terecht heeft gehandeld !
Heeft u een klacht over een verzekering, een vraag over polisvoorwaarden of een probleem met uw verzekerings- maatschappij? Het online verzekerdenplatform geeft u gratis advies en biedt kosteloze hulp bij iedere verzekeringskwestie!
Alle rechten voorbehouden | Verzekeraarsklachten.nl | Website door FrankBrinks.nl