VKN houdt schadeuitkering voor zichzelf en reageert niet meer

mei 21, 2023

Ook op andere websites is VKN om te huilen, wegwezen daar!

Ik heb vlak voor de Kerst een waterschade gehad, die heb ik gemeld bij het Volmachtkantoor Nederland. Die schrijven op hun website niets anders dan leugens:


"Als volmachtbedrijf zijn wij een snelle schakel tussen ons eigen assurantiebedrijf en de verzekeringsmaatschappijen.  Voor de klant levert dat veel voordelen op: Snelle polisafgifte door eigen bedrijf, Deskundige en snelle schadeafwikkeling door eigen afdeling, Alle zaken worden direct binnen het eigen bedrijf geregeld, Dus korte lijnen en snelle afstemming van uw verzekeringszaken."


En op een andere pagina schrijven die boeven: "Wij behandelen, accepteren en verwerken alle aanvragen voor verzekeringen geheel zelfstandig. Dat is sneller en efficiënter en zonder risico. Ook schadegevallen behandelen wij zelf. Wel zo fijn als u prijs stelt op goede, snelle en persoonlijke service zonder bureaucratische omwegen." 


Eind maart stuurde mijn contra-expert een taxatie-akte naar VKN, dat is de akte waarmee de beide experts hun definitieve akkoord bevestigen over het schadebedrag. Daarna kan de verzekering uitkeren, maar bij Volmachtkantoor Nederland gaat het daarbij compleet tegenovergesteld dan wat ze op hun website beschrijven: niets gaat daar namelijk snel. Om het duidelijker te zeggen: ze reageren niet op mails en ze bellen niet terug. Want dat werd beloofd, en daarna maar weer gebeld en dan krijg je iemand die nergens van afweet, opnieuw zou ik ervan horen, maar ik zit nog steeds in de wachtkamer. Op hun website belooft VKN binnen 10 werkdagen te zullen reageren, ook daar houden ze zich aantoonbaar niet aan.


Kijk je op internet, dan blijkt dat mijn geval niet op zich staat, want overal lees je dezelfde klachten over deze firma. Slechte afwikkeling en niet reageren!


We zijn dus bijna twee maanden verder, kennelijk houdt het VKN het geld wat mij toekomt liever in eigen zak. Al die tijd kan ik nog steeds niet aan schadeherstel beginnen dus ik zit nog steeds in de rotzooi.


VKN is gelieerd aan Nationale Nederlanden, dus iedereen weet nu waar je je vooral NIET moet verzekeren! Helaas kom je daar altijd te laat achter, dus pas als je een schade hebt.


A. Sattler - Geleen


02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: