Waardeloze en supertrage schadeafwikkeling bij NH 1816

mei 21, 2023

Expertisebureau Kakeswaal: ster in het niet reageren!

Ik zit nog steeds in de wachtkamer voor een schade aan de vloer in mijn huis. Daarvoor heeft mijn opstalverzekering NH1816 het expertisebureau Kakeswaal ingeschakeld. Kakeswaal werkt voornamelijk voor verzekeraars, en dat is te merken. Eerst, dat was in februari vorig jaar, kwam er een expert de schade opnemen. Dat was ene meneer Robert K. Een half jaar later -in juli- was de schade nog steeds niet fatsoenlijk afgewikkeld omdat de expert zichzelf naar mijn mening tegensprak en vrijwel niets wilde geven, toen heb ik Schadecoach als eigen expert gekozen. 


Vanaf toen verhuisde het dossier opvallend genoeg intern bij Kakeswaal naar de directeur/eigenaar van Kakeswaal, meneer Dick de B. In november daarna, dus inmiddels een half jaar geleden, verdween de directeur van het toneel en kwam er een derde expert het toneel opdraven, ene meneer Tinco H. Op de website van Kakeswaal is te zien om wie het gaat, daarmee is natuurlijk niets mis, maar het is dan wel frappant dat er voor een eenvoudige vloerschade inmiddels drie experts het dossier behandeld hebben, waaronder de directie. 


Kakeswaal liegt op haar website dat ze onafhankelijk dienstverlener is, want ze is economisch grotendeels afhankelijk van verzekeraars. Als ze geen opdrachten meer van verzekeraars ontvangen, is het gebeurd met deze toko. Mooie woorden dus, maar in de praktijk is van het tegendeel sprake, ze zijn zo afhankelijk als de ziekte.


Meneer Tinco H. heeft de vervelende eigenschap dat hij niet op berichten reageert en telkens wacht met reageren totdat bij een herinnering van mijn contra-expert heeft ontvangen. Sinds hij het dossier behandelt heeft mijn contra expert hem 6x (!) een herinnering moeten sturen. Nu is de zaak bij een arbiter terechtgekomen omdat de expert de belangen van NH1816 belangrijker vindt dan mijn belang.


Maar ook de arbiter wacht al meer dan een maand op stukken die Tinco moet sturen, en ook hij moet rappels sturen.


Door al die vertragingstactieken voel ik me als gedupeerde behoorlijk genaaid, maar dat maakt zo'n expert natuurlijk niets uit. Het is dus een ramp met Kakeswaal en daarmee ook met NH1816, die een dergelijk twijfelachtig bureau naar haar verzekerden stuurt!!



J.W. Eigeman .

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: