Waardeloze en supertrage schadeafwikkeling bij NH 1816

21 mei 2023

Expertisebureau Kakeswaal: ster in het niet reageren!

Ik zit nog steeds in de wachtkamer voor een schade aan de vloer in mijn huis. Daarvoor heeft mijn opstalverzekering NH1816 het expertisebureau Kakeswaal ingeschakeld. Kakeswaal werkt voornamelijk voor verzekeraars, en dat is te merken. Eerst, dat was in februari vorig jaar, kwam er een expert de schade opnemen. Dat was ene meneer Robert K. Een half jaar later -in juli- was de schade nog steeds niet fatsoenlijk afgewikkeld omdat de expert zichzelf naar mijn mening tegensprak en vrijwel niets wilde geven, toen heb ik Schadecoach als eigen expert gekozen. 


Vanaf toen verhuisde het dossier opvallend genoeg intern bij Kakeswaal naar de directeur/eigenaar van Kakeswaal, meneer Dick de B. In november daarna, dus inmiddels een half jaar geleden, verdween de directeur van het toneel en kwam er een derde expert het toneel opdraven, ene meneer Tinco H. Op de website van Kakeswaal is te zien om wie het gaat, daarmee is natuurlijk niets mis, maar het is dan wel frappant dat er voor een eenvoudige vloerschade inmiddels drie experts het dossier behandeld hebben, waaronder de directie. 


Kakeswaal liegt op haar website dat ze onafhankelijk dienstverlener is, want ze is economisch grotendeels afhankelijk van verzekeraars. Als ze geen opdrachten meer van verzekeraars ontvangen, is het gebeurd met deze toko. Mooie woorden dus, maar in de praktijk is van het tegendeel sprake, ze zijn zo afhankelijk als de ziekte.


Meneer Tinco H. heeft de vervelende eigenschap dat hij niet op berichten reageert en telkens wacht met reageren totdat bij een herinnering van mijn contra-expert heeft ontvangen. Sinds hij het dossier behandelt heeft mijn contra expert hem 6x (!) een herinnering moeten sturen. Nu is de zaak bij een arbiter terechtgekomen omdat de expert de belangen van NH1816 belangrijker vindt dan mijn belang.


Maar ook de arbiter wacht al meer dan een maand op stukken die Tinco moet sturen, en ook hij moet rappels sturen.


Door al die vertragingstactieken voel ik me als gedupeerde behoorlijk genaaid, maar dat maakt zo'n expert natuurlijk niets uit. Het is dus een ramp met Kakeswaal en daarmee ook met NH1816, die een dergelijk twijfelachtig bureau naar haar verzekerden stuurt!!



J.W. Eigeman .

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts