Bemoediging over bemiddeling

13 juni 2012

Na een voorstel van ASR omtrent een woekerpolis zijn wij gedeeltelijk akkoord gaan en de polis werd uiteindelijk omgezet in een spaarvariant. Maar de polis was na 4 maanden nog steeds niet opgemaakt, tussenpersoon rappelleerde, maar er gebeurde al die tijd niets.
Na contact met Verzekeraarklachten.nl kwam alles ineens in een stroomversnelling, zo leek het eerst. Maar hierna ontvingen we toch het polisblad niet. Duurde weer 4 maanden, inmiddels 8 dus maanden na ons akkoord. We kwamen geen stap verder. Eén mailtje naar Verzekeraarklachten.nl en de polis werd ons dezelfde dag toegestuurd. We begrijpen niet waarom service niet een natuurlijke zaak mag zijn. Maar BEDANKT voor jullie bemiddeling, anders zaten wij nog steeds te wachten. Succes met jullie werk. Het blijkt hard nodig te zijn. H. Heijstek

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts