Centraal Beheer zicht kwijt.

21 oktober 2013
Eind juli had ik ruitschade aan mijn auto welke is gerepareerd door Carglass. De factuur hiervan netjes opgestuurd naar Centraal Beheer. Een aantal weken later ontving ik een herinnering van Carglass dat hun factuur nog niet was voldaan. Ik daarover contact gehad met Centraal Beheer en deze zouden de schadeafdeling hierover informeren. Twee weken later nog geen reactie ontvangen en wederom contact gezocht met CB. Wederom de toezegging dat men ermee aan de slag zou gaan. Twee weken geleden ontving ik een aanmaning van Carglass omdat CB nog de factuur nog steeds niet had betaald. Ook nú weer contact met hen opgenomen en ik kreeg wéér de toezegging dat ze ermee aan de slag zouden gaan. Ik heb eveneens een officiële klacht ingediend waar óók niet op wordt gereageerd.

Op de laatste aanmaning dreigt Carglass met de factuur uit handen te geven aan een incassobureau. Centraal Beheer reageert werkelijk nergens op. De vele brieven, e-mails etc. wordt niet op gereageerd. Centraal Beheer gaat wel door roeien en ruiten om niet te hoeven betalen! In hun reclame zeggen ze aan alles te denken. Behalve aan reageren…..

 

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts