Lelijk de mist in met Univé

31 maart 2019

Wij hebben lekkage gekregen bij de afvoer van de douchecabine, waardoor water in de betonvloer is gekomen en het parket omhoog getrokken is. Dat hebben we online op 17 maart jl. bij Univé gemeld, maar je moet natuurlijk in de tussentijd wél kunnen douchen. Dus we hebben diezelfde dag een nieuwe douchecabine besteld, die kon ik zelf wel plaatsen. Ik heb dat op 23 maart, dus zes dagen later gedaan. Dat is al lang zat om zonder douche te zitten met je gezin.

Op 25 maart kwam de verzekeringsexpert en ik heb hem alles uitgelegd en laten zien waar de waterschade was begonnen. Nu ineens vindt Univé dat zij de oorzaak niet hebben kunnen vaststellen omdat ik de douchecabine al verwijderd had, maar dat is onzin, want je kunt nog steeds duidelijk zien waar de lekkage vandaan kwam.

Ik wil de lezers waarschuwen voor de klant-onvriendelijke praktijken van Univé, want je oogst bij een schade wrange vruchten bij deze verzekeraar!

F. G. te Zaandam

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts