Storm in glas water bij Centraal Beheer
Centraal Beheer gaat nogal onzorgvuldig te werk. Een windhoos in onze gemeente had schade veroorzaakt aan mijn opstal o.a. ruitbreuk. Centraal Beheer deed de schademelding in eerste instantie af met: U heeft géén glasverzekering afgesloten. De rekening van de glaszetter wordt u t.z.t. toegestuurd. Hierop heb ik contact gezocht met “Schadecoach”. Deze diende opnieuw de schadeclaim in. De tweede keer reageerde Centraal Beheer door te stellen dat plaatselijke weerstations geen windsnelheden die vergelijkbaar waren met een storm hadden waargenomen. Schadecoach heeft Centraal Beheer een mail gestuurd waarin een link naar het KNMI was opgenomen. In het betreffende artikel was duidelijk te lezen dat er een windhoos had plaatsgevonden. De schadeclaim werd alsnog toegekend. Schadecoach bedankt! De service en de snelle communicatie waren optimaal. Centraal Beheer: als er bij jullie twijfel is, neem ook eens contact op met de klant!
H.G. te Montfort
Het bericht Storm in glas water bij Centraal Beheer verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.