Storm in glas water bij Centraal Beheer

16 september 2012

Centraal Beheer gaat nogal onzorgvuldig te werk. Een windhoos in onze gemeente had schade veroorzaakt aan mijn opstal o.a. ruitbreuk. Centraal Beheer deed de schademelding in eerste instantie af met: U heeft géén glasverzekering afgesloten. De rekening van de glaszetter wordt u t.z.t. toegestuurd. Hierop heb ik contact gezocht met “Schadecoach”. Deze diende opnieuw de schadeclaim in. De tweede keer reageerde Centraal Beheer door te stellen dat plaatselijke weerstations geen windsnelheden die vergelijkbaar waren met een storm hadden waargenomen. Schadecoach heeft Centraal Beheer een mail gestuurd waarin een link naar het KNMI was opgenomen. In het betreffende artikel was duidelijk te lezen dat er een windhoos had plaatsgevonden. De schadeclaim werd alsnog toegekend. Schadecoach bedankt! De service en de snelle communicatie waren optimaal. Centraal Beheer: als er bij jullie twijfel is, neem ook eens contact op met de klant!

H.G. te Montfort

5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
Meer posts