wees goed voorbereid als u een expert op bezoek krijgt

13 oktober 2011

Geachte Verzekeraarklachten.nl,

Ik ben erg blij met de hulp die uw deskundige mij heeft geboden, want dat is niet voor niets geweest.

Inmiddels hebben wij een uitspraak van verzekering. Wij hebben gewoon een uitkering gekregen. De verzekeringsexpert stelde wel kritische vragen. Heb het eerlijke verhaal verteld en hij heeft enkel aantekeningen gemaakt. Hij vroeg wel expliciet of ik een aantal zaken zeker wist. Hij legde uit dat hij een advies schreef richting verzekeringsmaatschappij, maar niet wat dit advies inhield.
Hij gaf aan dat wij de 20 (wacht)dagen moesten afwachten en dat er daarna een oordeel zou komen. En dat oordeel was dus positief!  U begrijpt dat wij erg blij zijn.
Ik wil u nogmaals hartelijk bedanken voor de info die u mij heeft gegeven! Hierdoor gingen wij goed voorbereid het gesprek met de expert in. Dank u wel.

Met vriendelijke groet,

Mery B.

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts