wees goed voorbereid als u een expert op bezoek krijgt

13 oktober 2011

Geachte Verzekeraarklachten.nl,

Ik ben erg blij met de hulp die uw deskundige mij heeft geboden, want dat is niet voor niets geweest.

Inmiddels hebben wij een uitspraak van verzekering. Wij hebben gewoon een uitkering gekregen. De verzekeringsexpert stelde wel kritische vragen. Heb het eerlijke verhaal verteld en hij heeft enkel aantekeningen gemaakt. Hij vroeg wel expliciet of ik een aantal zaken zeker wist. Hij legde uit dat hij een advies schreef richting verzekeringsmaatschappij, maar niet wat dit advies inhield.
Hij gaf aan dat wij de 20 (wacht)dagen moesten afwachten en dat er daarna een oordeel zou komen. En dat oordeel was dus positief!  U begrijpt dat wij erg blij zijn.
Ik wil u nogmaals hartelijk bedanken voor de info die u mij heeft gegeven! Hierdoor gingen wij goed voorbereid het gesprek met de expert in. Dank u wel.

Met vriendelijke groet,

Mery B.

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts