stuur vooral de correspondentie mee als u ons om advies vraagt! Lees verder:

15 augustus 2011

Het komt vaak voor dat ons orgaan om advies wordt gevraagd wanneer men van de verzekeringsmaatschappij een afwijzing heeft ontvangen en dat men dan de kwestie maar summier beschrijft.

Ook wordt de correspondentie niet meegezonden die in de kwestie voorligt. Tóch verwacht men dan dat wij een inhoudelijk oordeel over het geval kunnen geven. Dit is natuurlijk niet mogelijk.

Die situatie is te vergelijken met de keuring van een auto waarbij het niet toegestaan is om onder de motorkap te kijken!

Dus stuurt u ons altijd de afwijzingsbrief van de verzekeraar, de polisvoorwaarden en het schade-aanmeldformulier toe, en eventueel een expertiserapport als dat aan de orde is.

Alleen dán kunnen we zien of de verzekeraar (on)-terecht heeft gehandeld !

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts